Menu Sluiten

Bestellen & betalen

Bestellen

Hoe bestel ik een product?

  1. Voeg je producten toe aan de winkelmand, zo verschijnen je producten in de winkelwagen rechts bovenin.
  2. Wanneer je op de winkelwagen klikt, zie je een overzicht van je geselecteerde product(en). Je kan hier je winkelmand en de aantallen wijzigen.
  3. Ben je klaar met winkelen? Dan kun je je bestelling voltooien door naar het afrekenscherm te gaan.
  4. Daarnaast zie je dat je de keuze hebt om een account aan te maken (zo kun je de volgende keer sneller bestellen) of je hebt de keuze om als gast te bestellen.
  5. Wanneer je alle gegevens in hebt gevuld dien je alleen nog akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en kun je kiezen uit de mogelijkheden van verzendopties en daarna de betalingsmethode.
  6. Wanneer je een betalingsmogelijkheid selecteert, wordt je doorgelinkt naar de website van het door jou gekozen betalingsoptie. Volg de stappen van de website om de bestelling te plaatsen.
  7. Als de bestelling geplaatst is, ontvang je van ons een bevestigingsmail. Heb je deze niet ontvangen? Het is mogelijk dat deze mail in je spambox terecht is gekomen. Staat hij daar ook niet tussen? Wacht dan eventjes, het kan namelijk tijd kosten om deze te verwerken. Heb je hierna nog steeds niets, stuur ons dan een e-mail naar bestellingen@doggytime.nl.

Kom je er niet uit of wil je graag dat wij met je meekijken? Stuur ons een mailtje met jouw telefoonnummer op winkel@doggytime.nl zodat we je terug kunnen bellen.

Betalen

Betalingsmogelijkheden
Je kunt bij Doggy Time veilig en snel jouw producten afrekenen met iDeal.

Wil je een bestelling plaatsen en heb je vragen over het bestellen en/of de betaling? Stel ze ons gerust via winkel@doggytime.nl.